15.07.2009

Above&Beyond la House Parade!

Incredibil! Fara cuvinte. Daca e pe bune, e o mega realizare a organizatorilor de la House Parade si merita Felicitari. Cu "F" mare. Ne tachinau ei cu ceva 'nume surpriza' dar asta chiar e o surpriza si e una cat se poate de placuta. Nefiind un mare fan al trance-ului, nu culeg decat ce e mai bun din genu asta de muzica. Si Above&Beyond (Oceanlab) cu siguranta sunt printre preferatii mei. Dj-ii astia au scris istoria trance impreuna cu alte nume gen Johan Gielen, Paul Oakenfold sau Astral Projection.
Feeling-ul meu imi spune ca anul asta o sa fie foarte bun pentru editia House Parade 2009 si datorita locatiei, destul de ok - il cunosc de la niste party-uri private 'de pe vremuri', dar si datorita numelor de Dj invitati. Ii pomnesc doar pe cativa, lista e lunga: Pagal, Rosario, Adrian Eftimie, Marika (care inca nu mi-a confirmat..) si inca alti 100! Lista completa aici: confusionradio.houseparade.eu. Foarte misto!

LATE EDIT: vine si Marika!! Yeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh

Niciun comentariu: