17.03.2011

Pf, a trecut o vesnicie da cand am scris ultimul post aici. Idee e ca am vrut sa renunt sau macar sa iau o pauza mai prelungita de la blogul asta. Asta pana cand cineva mi-a atras atentia fatza de o actiune teribila, de plagiat, copiat, frauda chiar. Se pare ca pentru unii indivizi, in cazul de fatza o individa, lipsa de bun simt, si de respectare a unor drepturi de autor e inexistenta. Mie personal, oricat de mult mi-ar place o poza, pentru ca de fotografii e vorba in cazul de fatza, eu nu mi-as insusi-o niciodata. As admira-o, cel mult as distribui poza dar cu mentiune asupra autorului. Asta as face eu, dar nu toti sunt ca mine. Nu, exista acei oameni, care prin lipsa lor de insipratie sa zicem, sau din lipsa lor de sentimente admirative asupra muncii celorlati, isi insusesc pe nedrept operele altora.
O intrebare: faci o poza cu aparatul altcuiva. In modul asta persoana caruia i-a aprtinut aparatul are dreptul sa-si insuseasca poza si chiar sa o prezinta ca fiind a ei personal? Nu prea cred. Insa fara sa-ti prezinti poza pe un suport inainte, toti indivizii meschini is in stare sa ti-o fure. Asta mi s-a intamplat si mie. Faptul ca persoana respectiva a postat poza pe un site de socializare, Facebook, ma deranjeaza ca sub poza am vazut ceva de genul "foto by A.." Adica nu "© RifaLau", cum ar fii trebuit, ar fii fost normal si de bun simt.
Avand in vedere ca pozele respective pentru mine sunt in cosul de gunoi, iti spun pastreaza-le, prezinta-le ca fiind ale tale. Daca tu nu esti in stare sa faci astfel de poze, hai ia-le pe astea si bucura-te de comentariile care le primesti referitor la ele.
Bafta la furat si mintit!

2 comentarii:

Adri spunea...

huu, așa ceva nu se face! Îmi pare bine că ai revenit, dar și rău pentru că o situație așa urâtă te-a făcut să scrii din nou :(. apropo, persoana respectivă ce are de spus?

ce mă enervează pe mine e că, de multe ori, mințim, furăm, ne ascundem adevărata identitate doar de dragul aparențelor, pe care le vrem cât mai înflorite și ”fardate”. Nu pot să mă remarc prin forțe proprii, foarte bine, stau în banca mea și gata, înseamnă că nu sunt decât un simplu muritor și nu merit să ies în față ”punct”.(poate am exagerat puțin, dar în linii mari cam asta cred).

p.s. sper să mai citesc aici și alte posturi, mai ”de primăvară” ;)

Lau spunea...

Buna Adri!
Cum am spus, am lasat pe pauza blogul o vreme, dar n-am putut ramane impasibil, mai ales ca era vorba de niste lucruri foarte personale, pe care le-am vazut la altcineva, insusite de o alta persoana. Iar cel mai sanatos mod de a-mi exprima furia a fost sa scriu aici. Si eu as fii vrut sa rup pauza cu un post "mai de primavara" dar na, exista acesti oameni care reusesc prin orice kkt mic sa te scoata din pepeni.
In alta ordine de idei, e bine pisoiul da?
:)