15.09.2010

O zi cu Soare

Na, pai la ora asta nu-mi vine un titlu mai inspirat, deci care mai citeste ceva din aberatiile de pe blogu asta, sa ma ierte. Sau nu. I dont give a f**k. Pai, a trecut ceva vreme de cand n-am mai scris pe aici. Din motive tehnice si nu numai.. Motivul pt care aberez acum: plictiseala plus ca vreau sa vad cum iese rezultatul scriin WiFi de pe malul Beghei. Yep, de pe telu mobil. Deci, stateam eu linistit pe aici, sorbind dintr-un Stejar old school, gen ala tare d p vremuri si ascultand mixul lui The Hacker de la TMbasu din 04, cand de nicaieri sare un aurolac si o ia la goana prin fatza mea. Funny pt privitori era daca o lua direct spre Bega. Dar nu a facut-o.. Ci in vreo 5 minute il vad intorcandu-se epuizat si parca cu mai multe vanatai pe el. Care-4 faza cu boschetele din toate povestea asta? Pai el m-a inspirat sa scriu, fiind cu ochi-n 4 dupa comunitari, aberatia asta. Concluzia, bucurati-va de zilele astea cu Soare cat mai puteti. Eu sigur profit, trippandu-ma cu Stejar Strong pe malul Begheului

Niciun comentariu: