02.02.2010

3 g s(hitty)

Deunazi m-am intalnit c-un amic la o cafa. Si vorbind de una alta, gagici, munca, gagici, muzica, gagici, ca niste barbati respactabili ajungem sa vorbim si despre gadget-uri. Telefoane mobile care stiu sa faca de toate mai putin un blowjob. Dar poate exista o speranta. De la Google poate? Pentru ca de la Apple no chance! Astia nici macar un telefon ca lumea nu-s in stare sa construiasca.
Amicul asta al meu isi achizitionase un Aifon, ca deh, e la moda si tot taranu tre sa-l aibe. Dar amicul meu nu-i taran, oricum isi luase telefonu chiar la inceput. Era curios de facilitatile fonului, ce poate sa faca, si ii place interfata de touch. Asta pana acum cateva zile cand i s-a bushit telefonu. Da. Mobilu' de o mie de para a facut buba. Se pare ca Aifonul nu rezista la "transpiratie". Din ceva motive, telefonul a facut se pare ceva condens si nu se mai aprinde. Amicul a sunat la service, astia i-au facut ceva diagnosticare de 2 bani, rezultatul fiind o nota de plata de 800 ron.. Pe care evident amicul nu a platit-o, ramand cu telefonul "transpirat".
Concluzia: n-am. Daca as avea o mie de para probabil ca nu mi-as lua un Aifon. Dar e posibil..
Tu care mai ai Aifon (scuze), cum iti mere, ceva probleme? Is curios ce crede un utilizator al unui mobil care nu are:
  1. flash, 
  2. nu are bluetooth, 
  3. GPS, 
  4. o tastatura k lumea, 
  5. baterie detasabila, 
  6. acces catre I-tunes store (WiFi sau EDGE), 
  7. 3G (EV-DO/HSDPA), 
  8. jocuri, 
  9. mesaje instant (MMS), 
  10. inregistrare vocala, 
  11. inregistrare video.. si lista poate continua..

Niciun comentariu: