03.11.2009

Get the fuck out my life!!!!!!!!!!!!!

Ce poti face cu demonii si fantomele din trecut care se intorc, te hartuiesc si nu-ti dau pace? Ce?? Intrebarea e de ce. De ce dracului dupa toate suferinta pe care ti-a provocat-o, tot continua sa creada ca nu a gresit cu nimic, sa fie oarba si inca sa nu inteleaga nimic din tot ce a fost? Ba mai mult, demonul chiar are o parere buna despre insasi. E victima, neprihinanita si jignita totusi "fara motiv".
Speram ca am lasat in urma posturile de genul asta. Ei bine, uita ca nu sunt lasat.
Lasa-ma dracului in pace. Vezi-ti de fututa ta de viata in care totul e bine si in care iti va fi si mai biiiiiiiiiiiiiiine!
Hahahaa. Yea, right..
Lasa omul sa se refaca. Arunca-ti puterile demonice ale subconstientului tau asupra carora merita sa faci asta. Nu asupra unuia caruia i-ai distrus sufletul demult. C plm mai vrei? Cat vrei sa te mai ospeti din sufletul asta?! Pana nu mai ramane nimic? Ei bine nu. Toata energia asta negativa se va rasfrange asupra ta. Si surpriza pentru tine de la ce persoane.. Vei intelege atunci ceva din tot ce ti-am zis candva? Nu-mi raspunde, nu-mi spune pentru ca nu-mi mai pasa!
Atat!

Niciun comentariu: