26.10.2009

30 si ceva? Viata ta nu s-a terminat. Copil? Lasa ca o sa-ti fie bine in viata urmatoare

Zi plina sambata avui. Sau mai corect noapte spus. Dupa ce am cotrobait prin biblioteca personala in cautarea unor carti, de arta respectiv beletristica, am hotarat sa las balta iesirea la The Note si sa o duc pe I la ceva nou. Nou pentru ea. Un concert punk. "Concert de ala cu muzica tare si zgomotoasa si cu distrushi.." Asa i-am prezentat ei situatia, ca sa nu se sperie.. Poveste lunga spusa pe scurt, i-a placut mult de tot. Si acum ma mir ca a fost incantata.. D-acolo am mers cu masinile noastre (ne-am intalnit cu Daci si Sandra) spre un concert de 80's. Parea promitator. Doar parea.
"Party-ul" sau laba dansanta era intr-o locatie uptite la fel ca participantii. Muzica proasta, cu unele scapari reusite gen Depeche Mode si Yazoo, Duran Duran etc. Dar oamenii. Frate, oamenii.. Vai s-amar!
Nu stiu de ce, dar omul cand trece de 30 trebuie neaparat sa fie ca un cadavru viu, fara viata si plictisitor. Tipele erau obosite, ca niste balene esuate iar tipii parca aveau un par infipt in cur. Unii chiar il aveau..
Ma bucur ca sunt totusi unii trecuti de 30 care stiu sa se distreze si sa simta muzica, gen I sau amicii Sandra si Daci.
Posibil unii din astia trecuti or sa-mi sara in cap, dar nu le spun decat sa mearga acasa, sa se fuXe o data pe saptamana asa cum le e obisnuinta si d-acolo sa iasa plodul la fel de plictisit ca si ei. Clar genu asta de oameni fara suplimente columbiene nu-s in stare de sociabilitate sau jocuri de societate..
De acolo am mai fost in vreo 3 locatii, dar laba obosita peste tot. Doar in birtuletul de pseudo roakeri/manelisti din Unirii a fost ceva viata. Gen s-au batut catziva, dar n-am vazut si desfasurarea evenimentelor doar urmarile.
Ce cacat, nici o bataie nu prind cand as avea chef sa sparg pe unu-doi.
Next time, clar mai merg la o petrecere de obositi si sigur o sa bat un afacerist lamer cu batzul din curul lui!

Niciun comentariu: