06.10.2009

Si a mai cazut o stea..

In jurul orei 4 dupa-amiaza, astazi, 4 kg de explozibil au fost de ajuns pentru a darama Turnul de apa de pe platforma ILSA. Platforma unuia dintre bogatii Timisoarei, ala de vrea sa construiasca birouri si blocuri din marinimia sa pentru cetatenii din TM.
Insa blocuri de-alea accesbile doar securistilor si puradeilor acestora, avand in vedere ca pretul  unui bloc construit pe platforma respectiva, situata dupa piata Badea Cartan, pe malul Begheului costa in jur de 250 mii de para. Din aia verzi. Cate apartamente a vandut pana acum? 0 (din cate stiu, daca ma insel, informati-ma va rog cu stiri mai proaspete). In fine..
Vara asta am fost prin zona intr-un foto session. Ma bucur ca am fotografiat lucruri care iata, incep sa nu mai existe, sa se piarda in neant. Poate de asta ma deranjeaza lipsa de pe cerul Timisoarei a Turnului de apa. Faptul ca inca o relicva a copilariei mele traita in comunism, se transforma in praf si lasa loc unor constructii mai hidoase si mai perfide decat cele ale comunismului. Niste constructii facute intr-un 'capitalism' salbatic, specific rromaniei, facut de niste imbogatiti prin cai stiute numai de ei, pe spinarea fraierilor. Si ce ma dezgusta pana la modul ca as vrea sa-mi borasc matzele pe cacatzii astia, este ca in Timisoara avem cam multi sugatori d-astia care corup alti fraieri prin tot felul de programe, proiecte si acte caritabile de doi lei. Poate ca sa-si spele unele dintre pacaturi? Cacat. Doar pentru a  se amuza pe seama naivitatii si  prostiei noastre.
Turnul de apa in 11 mai 2009, cum l-am fotografiat eu: frumos, in pozitie erecta, chiar si cu ceva copacei/vegetatie in varf

Si asta e ce a mai ramas:

Niciun comentariu: