07.08.2009

Pisicutza pis pis pis..

S-a luat de mine de la Loyd's ( locu unde manca italienii+curvele lor si tiganii). I-am spus ce gandeam: pisi, nici macar matza mea cand era in calduri nu ma musca asa.. Si plecam mai departe. Dar o vedeam cum ma urmeaza. Ce era sa fac? normal ca ma oprisem, imi da iar tarcoale, si se freca de mine, de mainile mele si o vad cum vrea sa urce in copac, ba nu, acum vroia pe pereti
- Pisi, nu mai pot ramane, maine tre sa merg la servici. Tu nu ai grija asta, eu insa tre sa merg.
Si incerc sa plec, pe ea sa o las tot pe acolo. Dar ma urmeaza.. Ii spun: ramai aici, de motanii din zona asta ai nevoie, nu de mine.. Si plec. Vine dupa mine dar vede ca ma departez de zona ei de actiune si ramane, putin dupa Violeta. Eu ajung acasa. La matza mea..

Niciun comentariu: