19.02.2009

Mergem inainte cu tupeu


Zilele trecute mi s-a atras atentia ca nu stiu limba romana si deci scriu prost(?!). Nu m-am sinchisit sa raspund individului ca n-am vrut sa cobor la nivelul lui de mocirla. Ceea ce scriu sunt lucruri si ganduri care conteaza pentru mine dar si fapte care doresc sa le impartsesc si celor care au chef de ele. Nu scriu ca sa impresionez pe cineva, dar promit ca pe viitor voi face tot ce se poate sa-mi angajez un academician si o secretara. Poate atunci toata lumea -care nu conteaza- v-a fii multumita. Intre timp, voi continua poluarea gramaticala de pe undele internetului. Oricum, mersi ca imi urmaresti blogul si esti invitat sa mai lasi comentarii ori da cate ori vrei. Asta nu inseamna neaparat ca le voi posta..
P.S. Nu te lua de Richie. E mai om ca tine

Niciun comentariu: