06.02.2009

Club Setup la inaltime

Sambata trecuta s-a desfasurat un event de neuitat prea curand. Organizat de Blame it!, acelasi care ne incanta cu UnderLondon fest, a facut un event de nota 10+, de altfel se pare ca acest brand de party-uri e unul de succes, cu S mare! De aceasta data a fost L'orchestre de Roche, Psapp, si unul din bunicutii din Coldcut. Ajuns cam devreme la party, observ o trupa de deschidere bucuresteana, L'orchestre de Roche. Hm, mi-am zis. Cine or fii si astia. Dupa denumire par cam snobby. Dar nu erau deloc, asta descoperind de la managerul lor, un baiat de toata gasca, cu niste rasta de invidiat.. Au intrat si baietii la sound check, si nu erau deloc snobby. Pareau parca veniti din Skate Park-ul de pe langa Herastrau. Sunau foarte ok! seful baietilor mi-a zis ca genul lor e ceva gen electro-funk-jazzy-break beat, si ceva in love.. Exact asa a si fost! Este o trupa cu un sound extraordinar, 'din afara' cum ar zice unii connoisseur-i' de presa scrisa. Pacat insa de publicul lipsa care a rata o prestatie cu adevarat la inaltime. Publicul 'bashinos' din temeu, cum a zis un amic, a inceput sa se adune abia pe la sfarsitul prestatiei bucurestenilor. Ce a urmat, a fost si mai neasteptat dar si mai extraordinar. Trupa britanica Psapp a oferit publicului bashinos un concert plin de caldura si naturalete, cum n-am mai vazut la alte trupe! Acestia incorporeaza in genul lor muzical, sunete electro imbinate perfect cu instrumentele conventionale dar si cu unele mai.. ciudate. Cum ar fii o rata, care e si mascota trupei, ceva trompetute pentru cei de varsta intre 5-15 ani.. si alte chestii care incerc inca sa-mi dau seama ce erau. Publicul s-a dezmortit, a inceput sa dea feedback-ul cerut de trupa si astfel s-a creat o atmosfera grozava. Galia, vocalista trupei fiind mai multumite de reactia celor din oraselul nostru, fata de cei din capitala, unde au concertat cu o noapte inainte. Sincer, m-am mirat tare cand am auzit asta.. insa si concertul trebuia sa se termine, uramd la butoane Jon More, unul din cei doi care formeaza Coldcut. Deodata vad o groaza de lume in jur. Venisera sugarii din Unirii.. Batranelul incepe cu un hit drumm'n'bass vechi de cativa ani. Si o tine tot asa, mai schmba cu ceva dubstep, breaks, revine la denebeu, cand imi zic ca poate ar fii mai bine sa plec, vrand sa raman cu feeling-ul de la trupele anterioare. Si plec. Cand sa ies, ca intr-un film plin de romantism, afara ningea cu fulgi mari. totul foarte frumos pana trec pe langa clubul de alaturi si aud doi indivizi care comentau cat de 'faine' e sapca mea. ma intorc si ii intreb daca nu cumva vor sa o probeze. Se apropie de mine unul din cei doi, ala care era mai curajos si evident mai mare, si pare interesat de propunerea mea. ala mai mic zice sa se potoleasca, sa sa plece. Insa cel mare nu se lasa si scoate o sticla de la spate. nu era orice fel de sticla, era una de Jack si mai avea ceva in ea. Nu stiu cum, dar deodata se face ca, cadem la intelegere ca ar fii pacat sa risipim bunata de wiskey in capul vreunuia dintre noi (adica eu), si ne cinstim. Mai mult decat atat, ma intreaba de origini, se pare ca suntem baietasi de zona si uite asa ma fac cu amici noi, nedoriti. Ne salutam ca vechi prieteni si ne luam ramas bun. Asa se termina o noapte de la care nu prea avem cine stie ce astepatari. Timisoara are nevoie mare de astfel de party-uri, sa speram ca vom avea parte de ele. Multumesc A

Psapp

L'orchestre de Roche

Niciun comentariu: