28.02.2009

Bilet biletzelul meu

Daca pentru instalarea netului a trebuit sa astept mai mult de o luna, din cauza incompetentei celor de la RCS-RDS, nu la fel s-a intamplat si in cazul comandei de pe myticket.ro De azi sunt fericitul posesor al unui bilet la concertul Depeche Mode. Care a venit in timp record, o zi! In drum pe serviciu, a doua zi de la comanda, am si fost sunat de catre curierul de la Cargus. Care m-a prins pe nepregatite, adica fara bani. Prin intelegerea comuna a partilor, acesta a venit la mine la job, mi-a dat biletul si a plecat. Eu in schimb am ramas la job. Lucrand cu si mai mare spor. Lucrand la planurile mele normal. Ce voi face, merg la Bucuresti sau dincolo pentru concert? Hotararea de a merge acum 3 ani la Zagreb pentru concertul DM unde stateam la 10 m de scena, a fost tocmai in ideea ''de ce sa merg la noi in rromanica la Bucale, cand ii pot vedea intr-un alt peisaj cu 100% mai ok ca la noi''. Si n-am regretat. Am regretat insa cand aveam posibilitatea de a merge si in bucuresti la concert, si n-am fost. Deci ce sa fac? Merg la noi sau in orasul meu de corazon? Sunt nehotarat ca o fata mare care e pe cale sa se.. Ei, merg in ambele locuri. O sa am material de lauda macar daca nu iese bine la vreunul. Mai e insa pana in Mai si Iunie. Se pot intampla multe, sa cada o cometa peste mine sau sa alunec pana in centrul Pamantului. Nu? Hai bafta!

Niciun comentariu: