20.01.2009

Prietenul meu L


E ceea ce oamenii ar numi 'un baiat de treaba'. Dar nu de gasca! De ce nu 'de gasca'? Pai nu-i place ipocrizia. Nu-i place sa stea aiurea cu o gramada de oameni, sa incerce sa le zambeasca chinuit sau sa incerce sa-si aminteasca glume cu bula. Poate poate ar deveni the party man. Dar el nu are nevoie de asta.
Totusi i-am zis:
-hai mai L, tre sa ai si tu gasca ta, sa iesi cu ei, sa te faci muci cu ei, din astea, de-ale gastilor'.
Si L mi-a raspuns sec:
-'dar Eu nu sunt de gasca'.
-Eu: pai tocmai de aia tre sa-ti faci gasca.
-L: 'DE CE?!'
Si totusi e baiat de treaba. M-am intalnit cu L zilele astea. Era foarte abatut. L-am intrebat care-i faza. Mi-a zis ca is mai multe faze.
- Pai zi una dintre ele.
-'Pai uite is din astea gen lovey dovey stuff. De cam un an ma supara foarte tare un cXXXt'.
-Un ce?
-'Un cXXXt'
- Aha
-'Da. Si ma supara foarte tare ca a inceput sa puta rau de tot'.
-Curata-l
-'E intarit tare. Parca de ani si ani. E ca si cXXXtul ala in care calci si iti ramane pe talpa. Te tot freci si te tot freci. Intr-un tarziu l-ai sters jos. Dar stii ca e tot acolo. Pentru ca pute in continuare, cXXXtul nemaifiind pe talpa.'
-Si ce-i de facut?
-'Arunci papucii'
-Asa simplu?
-'Da!'
Sunt de acord cu el. Alta solutie nu e. Mi-a zis ca i-a revenit o veche dorinta. Vrea sa plece la padure. La manele mici si bere. Nuuuuuuu, ca nu e genul. E de treaba, nu de gasca. Vrea sa locuiasca acolo. Gen, sa traiasca?!..
I-am zis:
-Pai amice, cum o sa supravietuiesti acolo?
-'Voi vana!'
-Ce? Fructe purtate de vant? O sa vanezi animale? Nu esti in stare sa te uiti la o reluare pe Animal Planet cu un animal care moare! Cum o sa vanezi?
-'---------------------'
-Nu mai zici nimic?
-'E problema mea. Am nevoie de asta.'
-Deci vrei e evadare?
-'Nu e o evadare, consider ca fiecare tre sa treaca prin asa o chestie macar o data in viata.'
-Orice ai zice tu, tot o sa para o evadare. Si cum ramane cu cXXXtul ala?
-'N-ai fost atent? Am aruncat papucii. Am scapat de putoare.'
Si asa l-am lasat pe L. Cu dorintele lui de a-si face o cabana in padure si sa manance merinde.
Asa e L. Un baiat de treaba. Dar nu de gasca

Niciun comentariu: